Retourneren

LET OP: WIJ RETOURNEREN GEEN GRATIS VERZENDING, ER IS EEN KOSTEN.
Opbrengst
Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
Ja, het is mogelijk.
Indien u niet tevreden bent met de door u bestelde producten, heeft u de mogelijkheid deze te retourneren
binnen 30 dagen na ontvangst.
In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:
1. De bestelling bevat altijd alle juiste onderdelen en componenten en de verpakking is dat ook
Precies aangekomen als het product.
2. Normale omgang met het product ligt voor de hand, breuk als gevolg van onzorgvuldige omgang is uitgesloten.
3. Producten waarbij hygiëne belangrijk is, zijn vóór retournering grondig gereinigd
het proces begint.
4. Het product bleek direct na ontvangst defect te zijn.
5. Wij hebben het recht om bezorgkosten bij de klant in rekening te brengen.
6. De retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en indien aan de voorwaarden is voldaan, de retourzending
officieel erkend tijdens deze periode.
*Wij behouden ons het recht voor om een ​​retourzending te weigeren als wij vermoeden dat de producten gebruikt zijn
of beschadigd buiten onze schuld.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als uw bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u deze stappen volgen om aan de slag te gaan
herstelproces.
- Stuur een e-mail naar: info@rhydon-helsinki.com
- Zorg ervoor dat de e-mail de volgende informatie bevat:
Bestelnummer
Reden retouraanvraag
Foto van het product wanneer het kapot is
Voornaam + achternaam van de klant
Adres van de klant
Wij nemen dan contact met u op en voorzien u van een retouradres.
Stuur nooit een retour naar de afzender, wij sturen het naar je toe na het juiste adres
vroeg ons om het te doen. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten die verband houden met de retourzending
product.

ANNULERING BOUW |

De consument heeft het recht om te herroepen volgens de volgende bepaling, indien
een consument is een natuurlijk persoon die een rechtshandeling verricht met een ander doel dan dat;
die hoofdzakelijk verband houden met zijn commerciële of professionele activiteiten:
A. ANNULERINGSVOORWAARDEN
Herroepingsrecht
De herroepingstermijn bedraagt ​​14 dagen vanaf de dag waarop u of een derde van uw keuze
die niet de vervoerder is die de laatste goederen heeft ontvangen of aanvaard.
Omdat we met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen uitgevoerd zodra ze worden geplaatst.
Daarom kunnen wij het leveringsproces niet vóór de levering stopzetten en is er dus geen restitutie mogelijk.
bij ontvangst van de goederen.
Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (RHYDON HELSINKI) hiervan op de hoogte stellen met behulp van een duidelijk formulier
kennisgeving (bijvoorbeeld per e-mail) van uw besluit om deze Overeenkomst te annuleren. Annulering wel
klaar toen we de goederen ontvingen. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten van de goederen
door de koper.
Registratie van transportzendingen
Omdat onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen de verzendtijden langer zijn.
geen controle. Indien de goederen al naar u onderweg zijn, is annuleren niet mogelijk. Aangenaam
wacht tot u de goederen heeft ontvangen en stuur deze naar ons terug. Natuurlijk kunt u zich melden
breng ons vooraf op de hoogte van uw annulering.
Om een ​​retourzending zo snel mogelijk te garanderen, vragen wij u ons een
bevestiging.
Gevolgen van annulering
Als u deze Overeenkomst beëindigt, moeten we alle betalingen die we van u hebben ontvangen, terugbetalen;
exclusief bezorgkosten (exclusief extra gemaakte kosten
doordat u een andere bezorgmethode heeft gekozen dan de goedkoopste standaardlevering
door ons aangeboden)) onverwijld en uiterlijk binnen veertien dagen vanaf de dag dat wij er zijn
op de hoogte te worden gesteld van de annulering van dit contract en de ontvangst van de goederen. Daarvoor
terugbetalen, gebruiken we dezelfde betaalmethode die u voor de oorspronkelijke betaling heeft gebruikt
transactie, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; Er worden onder geen enkele omstandigheid kosten in rekening gebracht
deze compensatie.
Alle RETOUREN WORDEN VERZONDEN VANUIT ONS CENTRALE MAGAZIJN IN AZIË
KLANTBETALINGEN.